Wednesday, October 20, 2010

Музикален стил

Мислех си за музикален стил, който да приложа в последния албум на Electric Dragon, но понеже изисква много време и пари за реализиране, се отказах от него. Друга причина беше, че едва ли ще има някакъв успех този вид стил и ще остане неоценен геният ми. Някой ден все пак може да реша да го направя.

Темпото е бавно, по-бавно от 90 удара в минута. Пианото е главният инструмент, който води всички останали. Мелодиите, които пианото възпроизвежда, постоянно се развиват и се менят, като няма повтарящи се фрагменти. Останалите инструменти (барабани, 8-битов синтезатор и китари) се включват само на ключови моменти, като допълват мелодията и динамиката. Китарите се включват само там, където има тежки акорди. Барабаните се включват на силните и ритмичните моменти. Чинелите и соло барабанчето им са акустични, записани на живо, а касата е дигитална, с много басово и мощно звучене.

Вокалите са бавни и провлачени, но много мелодични, в стил The Microphones и Jordaan Mason. На някои ключови места има и хорови хармонии. Няма да има рап. Текстовете ще са много абстрактни и метафорични. Няма да има разграничения за припеви и куплети, всяка част ще е нова и ще доразвива предишната.

Идеята е да се получи нещо като класическата музика едно време, но с много динамика и емоция. Някой друг ако го направи това нещо вместо мен и го направи както трябва, ще съм му много благодарен (може дори ка купя merch, ако ми се откъснат от сърцето безценните ми парички).

No comments: