Wednesday, November 17, 2010

Музикални Кенефи

На всички ни се е случвало да влезем в публичен кенеф и да ни е страх серем. На мен ми се случи при последното голямо пътуване със самолет. Влезох в тоалетната, бях готов за война, заключих се в кабинката... абе всичко беше наред, докато не усетих, че в съседната кабинка имаше човек и сфинктера ми се стегна повече от всякога. Тогава пък хептем ме досрамя да отприщя залпа, защото колкото по-тесен е сфинктера, толкова по-шумна е експлозията. Да не говорим за щетите. Този до мен, горкият, опитваше, и май имаше същия проблем. През една минута се чуваше скърцаща пръдня, последвана от автоматично-задействания водопад на казанчето. Между всяка пръдня се чуваше нервно шумолене на дрехи и тоалетна хартия. Повечето, ако не всички тоалетни, имат архитектура, която подпомага за добрата акустика. Казано с други думи, в публичната изповедалня, всеки миниатюрен звук е важен. Отговорът е "не, не се изсрах". Лайното ми се скри в началото на дебелото ми черво и дори чукаше на вратата на стомаха да го пусне обратно.

За щастие, намерих решение на проблема - инсталиране на специална музикална уредба с триизмерен обхват, която да запълва плътно празното пространство. За съжаление, бюджетът на повечето учреждения не би позволил мощен звук във всяка кабинка. Друг проблем би бил трудния избор на музика, която да акомпанира нашата дефокация. Определено трябва да има широк обхват, за да може да замаскира звучни газове от всякакви видове - пискливи, средни, плякащи, басови, гръмотевични, виещи, пъклени и прочие. На акъла ми идват Cradle of Filth, Краси Аврамов, Burzum, Деян Неделчев, оперна музика, или може би най-добре духов оркестър с много тромби.

Съгласете се, обаче, че и най-добрият музикант не може да заглуши напълно една пръдня. Нужно е нещо повече, нещо специализирано точно за тази цел. Трябва ни нов жанр музика, която напълно да покрива честотите на звука, създаван от потни, сухи, или влажни ануси. Тук е момента да предложа услугите си - бих композирал такава музика (за пари). Но какъв е смисълът да се дават пари за такова нещо, като най-лесно би било просто да се запишат и смесят множество от разнообразни метеоризми. Това е и крайното ми решение на проблема. Сред толкова много пърдежи, идващи от триизмерната уредба, няма никакъв шанс да разпознаят нашите. Влизаш спокойно сред симфонията от пръдня и даваш пълна свобода на своя ректум. Амин.

1 comment:

Монча Мочиня said...
This comment has been removed by the author.